Este sitio web utiliza cookies para mejorar su experiencia mientras navega. Las cookies que se clasifican según sea necesario se almacenan en su navegador, ya que son esenciales para el funcionamiento de las características básicas del sitio web. También utilizamos cookies de terceros que nos ayudan a analizar y comprender cómo utiliza este sitio web. Estas cookies se almacenarán en su navegador solo con su consentimiento. También tiene la opción de optar por no recibir estas cookies. Pero la exclusión voluntaria de algunas de estas cookies puede afectar su experiencia de navegación.
Imprescindibles
Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que el sitio web funcione correctamente. Esta categoría solo incluye cookies que garantizan funcionalidades básicas y características de seguridad del sitio web. Estas cookies no almacenan ninguna información personal.
No imprescindibles
Estas cookies pueden no ser particularmente necesarias para que el sitio web funcione y se utilizan específicamente para recopilar datos estadísticos sobre el uso del sitio web y para recopilar datos del usuario a través de análisis, anuncios y otros contenidos integrados. Activándolas nos autoriza a su uso mientras navega por nuestra página web.
Aquest llibre és el reflex del treball dut a terme per un grup de professionals de l'educació, emmarcat en el context del Màster de Neuropsicopedagogia de la Universitat de Girona, que amb gran dosi d'il·lusió i entusiasme, i conscients dels rep... Seguir leyendo
info
Aquest llibre és el reflex del treball dut a terme per un grup de professionals de l'educació, emmarcat en el context del Màster de Neuropsicopedagogia de la Universitat de Girona, que amb gran dosi d'il·lusió i entusiasme, i conscients dels reptes que suposa el dia a dia a les aules per als educadors, pretenen aportar una mica de llum a la penombra que sovint s'albira en el panorama educatiu actual, per proposar-los una nova mirada tenyida de neurociència, als nous desafiaments educatius que se'ls plantegen.
És per això que el llibre que el lector té a les mans inclou uns primers capítols que fan referència a com aprenem, tenint en compte tant aspectes cognitius, com emocionals i comunicatius, fonamentals en tot procés d'aprenentatge. A més, mitjançant exemples pràctics, procurem transmetre noves propostes metodològiques destinades a l'estimulació d'aquells processos cognitius que estan a la base de tot aprenentatge, sense perdre de vista l'aspecte emocional que tanta importància té per poder ajudar, a tots aquells alumnes, que per la raó que sigui, aprenen diferent i mostren certes dificultats en el procés. Així mateix, ens proposem abordar temes com la conveniència o no dels deures, els reptes i oportunitats que ens ofereix en l'actualitat la incorporació a les nostres aules d'un important nombre d'alumnat immigrant, així com la manera d'afrontar des del col·legi les conductes disruptives , i com aquestes són viscudes pels docents.